...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Monday, March 29, 2010

ο πα τής κι ο άλα της.

Photobucket

φαντάζομαι κενά μνήμης λόγω αλκοόλ γαμώ την απαγόρευσή
τους μέσα, λίγοι μας δεν έχουνε βιώσει 
ήρθε και η σειρά μου λοιπόν κι ήρθε εδώ
που έχω δυο ερμού ν αγαπώ και δυο συγγρού
σου είπα τα βλέπω όλα διπλά από τότε που σε ξαναβρήκα

η μισή αγάπη έτσι διπλή που την βλέπω καιρό τώρα
ολόκληρη μου φαίνεται.
σαν να έχω μεθύσει λοιπόν 
και ο παλιπαιδισμός ωραία φάση αλλά χτύπησε τέρμα.

να θυμηθώ
ν αγαπήσω τ αντερά μου 
να σε ξεχάσω μπας και ζήσεις να θυμηθώ
να σ αφήσω μήπως γυρίσεις. 
να θυμηθώ να μπορέσω. να μην μου λείπεις πια 
να θυμηθώ ότι δεν ξέρω ποιός είσαι 
κατα τα κοινώς λεγόμενα να θυμηθώ να γίνω γυναίκα
να πλύνω τα εσώρουχα στο χέρι. 

συγχώρα με που ήρθα μόνη μου αφού σου είπα
μόνο μαζί σου θα πατούσα πόδι.
φταίει ο χρόνος
όσο αληθινός και ψέμα είναι κάθε φορά 
μια το ένα, μια το άλλο. 
είπα να γίνω εσύ, δεν σου άρεσε και παλάβωσα
ακόμη πιο πολύ για τα ζεστά σου χέρια
 
όταν χάριζα το μυαλό μου να ξέρετε
καμία ιδέα ότι θα περιλάμβανε τις λέξεις μου δεν είχα
μα όσο μου τελειώνουνε κι αυτές μαζί του
είμαι ευτυχής.

No comments:

Template by:
Free Blog Templates