...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Tuesday, September 21, 2010

ένα daquiri πεπόνι.

Snails Pictures, Images and Photos

δεν γίνεται να μένω μόνη για να σε περιμένω.
μην τυχόν και με δεις και θιχτείς μμμμ.
γίνεται να μένω μόνη και να σε περιμένω;
τάχα μου κι εσύ μόνος...εσύ μόνος πάντα!

έτσι μου μαθες την μοναξιά και τώρα
την αγαπάω κι εγώ. ψέμματα, ψέμματα
δεν την αγαπώ!
την έχω ερωτευτεί χε. και πάνω που θέλω
πολύ το θέλω να πω, ότι ο έρωτας περνάει
το φεγγάρι πάλι με βρίσκει στην σωστή
τη θέση. για να το κοιτάζω σωστά.

μόνο του με βρίσκει. μόνη κι εγώ...
καταλαβαίνετε. χάδι στο χάδι, φιλί στο φιλί,
δεν γίναμε ιδανικοί. τον έναν όμως ο άλλος
βρίσκαμε, αυτό δεν έχει σημασία;

τί κι αν εσύ λείπεις ή εάν εγώ έχω ερωτευτεί
την μοναξιά...το φεγγάρι όλο για σένα μου λέει κι εγώ
δεν χωράω πουθενά.

No comments:

Template by:
Free Blog Templates