...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Tuesday, September 07, 2010

εορταστικό/πρώην tsonta plakosane anomaloi



all and all you re just another brick in the wall

στα γενέθλια κάνω ευχές. πέρα από αυτή του ποδιαριού
πριν σβήσει το κεράκι που ναι να μου κάτσει ο γκόμενος
εύχομαι....

εύχομαι να μπορούσα να μιλήσω.
για τα καλά όσο και για τα άσχημα. να μιλάω
παραπάνω. ειδικά για τα όμορφα πολύ
εκνευρίζομαι που δεν μπορώ να μιλάω.

που ξέρω πως αν οι λέξεις ακουστούν απ το στόμα
μου θα εξατμιστούν με την αναπνοή
θα χαθούν οι έννοιες τα χουμε πει αυτά
ποιός τα βαζει με τον admin


τί θες να πω για τον έρωτα; πάει, το χασα. κάπου θα μου πεσε
ΚΑΙ αυτό...
περπατάω αφηρημένη κοιτώ συνήθως τον ουρανό.
τις φατσούλες των φίλων μου ήταν πολλοί, πολύ γλυκειές...
μακάρι να μην το είχα χάσει. 
μακάρι και να το ξαναβρω κι αν όχι 
δεν χάθηκε ο κόσμος μικρές μου νεράιδες
(πιστεύω σίγουρα βγαίνει NC17 το κείμενο
χαλαρά...)

τσόντα γράφει από πάνω τί περίμενες; πίπες. 
πρέπει να βάλω το άνω των δεκαοχτώ; να πάνε να γαμηθούν
πολύς έλεγχος πάντως κι εδώ για να πετάξεις τα σκουπίδια
στην γειτονιά θέλεις κάρτα. έχε χάρη που ναι σαν να 
έχουμε δώσει όλοι οι ελκυστικοί άνθρωποι της υφηλίου
ραντεβού στην ίδια πόλη.χε.χεχεχεχε

για κερασάκι έχω τον συγκατοικό μου που μετατράπηκε 
αστραπίαια κι απροσδόκητα σε ένα μικρό σουπερ μαν 
(ο οποίος μόλις μου ενσωματώνει φωτακι με usb στο λαπτοπ
για να βλέπω στο σκοταδι). δεν περιγράφω άλλο...

αλλά θα ευχηθώ κάτι ακόμη. 


No comments:

Template by:
Free Blog Templates