...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Wednesday, February 10, 2010

ό,τι και να θες


δεν θα σε προδώσω 
ό,τι και να λες
θα σου δώσω τώρα 
ό,τι και να θες

το χαμογελό σου με κάνει τρελό
όταν βγαίνεις έξω θέλω να κρυφτώ
ξυπνάς οτιδήποτε ερωτικό
απο κοινότυπο κάνεις καθε τί φανταστικό

δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό
μα εγώ θέλω να σε παντρευτώ
έπαψα να γράφω γι αυτά που πονώ
εύκολα στιχάκια τώρα τραγουδώ

ό,τι και να θες θα σου το δώσω
ό,τι και να λες δεν θα σε προδώσω

σταμάτησα να κλαίγομαι και να πονώ
όταν βρίσκει έξω δεν μελαγχολώ
ό,τι κι αν μου τύχει ξέρω
θα σ΄εχω στο πλευρό μου

θέλω να σου το πω
τίποτα δεν μας κρατάει εδώ

ώσπου μου δειξες τί σημαίνει σ αγαπώ
σ αγαπώ


3 comments:

tsaousa said...

Μεγάλα λόγια μεγάλου έρωτα.

pardalitsa said...

για τα μεγάλα είμαστε τσαούσα μου!!

εσυ ξερεις :)))xx

pardalitsa said...

αναθεωρώ!(παρασυρθηκα λίγο από την συγκίνηση..)

ειμαστε για όσο μεγεθος τα γουσταρουμε χοχοχοχο

μικρα μεγάλα η ποιοτητα μετραει χεχε

φιλαρες τσαουσαρα!!!

Template by:
Free Blog Templates