...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Tuesday, May 04, 2010

ποιος το κανει το καμος;

αφιερωμένο yo 

ο rono mc. τσαπρρρρρρρρρρ και οι παράλληλες τέμνονται στο άπειρο.
και ποιός την πληρώνει την νύΜφη; εσύυυυυυυυυ.
κι εγώ θα πάρω την ευθύνη γιατί έτσι είμαι. έχω κάψει φλάτζα εγώ το ξες; 
κι όμως ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. δεν είναι τόσο απλό.
το μόνο απλό από από αυτή την φάση είναι το posting.

το βίντεο του μήνα είχε related τον rono mc και θα το βάλω στο τέλος.
αναρρωτιέσαι τί σκατά βίντεο μπορεί να είχε related το ποιός το κάνει το καμός?
ευτυχώς στο funny version ουφ!
περιττό να περιγράψω την έκπληξη και τρομάρα μου. άσπρισα η Χριστιανή
πάνω που έκλαιγα από τα γέλια...
γιατί το βίντεο του μήνα (τουλάχιστον!) μιλάμε καταγράφει σίγουρα
50 κατοχυρωμένα από υστερικά γέλια views με την
maryjane ΤΟΥΜΠΑΝΟ. τώρα μόλις μου έστειλε sms
σαν πόνος από κρυοπάγημα. και ότι ο karlito είναι συμμαθητής ενός
φίλου της. για να δεις τί τραβάμε.  
όχι μόνο είμαστε μύλος, δεν ξέρουμε από πού και πότε θα μας έρθει.
ένα είναι σίγουρο όμως. μας έρχεται. εκεί που αράζουμε. 
ας είμαστε προετοιμασμένοι ρε γαμώτο τί άλλο;

δεν μιλάω για όσα πιστεύω ότι έκανα λάθος. δεν μιλάω για αμαρτίες. 
τουναντίον, προσφατα ξανασυναντησα μία που την είχα έννοια πολύ καιρό
-την θεωρούσα από τις βαριές. διαπιστώσα πως δεν τίθεντο θέμα καταστροφής 
ή λύτρωσης. οι αμαρτίες σου τελικά μπορεί να σε αγαπούν πιο πολύ 
απ ότι εσύ στην προσπάθεια σου να επανορθώσεις. γι αυτό είναι και γλυκιές...
 
ασ τα ρίξει ο karlito. νιάτο είναι, κάτι ξέρει παραπάνω!
εμείς πάει, πήξαμε αυτό ήτανε, έγινε ζελέ το ζελατίνι!!!
φάε την μπανάνα και παίξε το παιχνίδι σου. ποσώς με ενδιαφέρει

αγγίζοντας το κενό δεν υπάρχει εξήγηση 
                                     
                                                          όμως ξεφεύγουμε απ την σύγχυση

5 stars gia ton skulo kai tous haters!

No comments:

Template by:
Free Blog Templates