...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Sunday, April 25, 2010

σιχτιρ!


εδώ θα τα βγάλω γιατί κουράγια άλλα για ψυχίατρους δεν υπάρχουν
τα ζώδια θα με καταστήσουν αποκληρωμένη και
οι άνθρωποι που με αγαπούν δεν φταιν σε τίποτα.
η ξεφτίλοπαράνοια κατά τους κοντινούς ξεπάγωσε πια με την άνοιξη
κι άνοιξε κι αυτή και έδειξε - σαν ολάνθιστο λουλούδι -
πως έχει κι άλλη όψη.
αυτή της καλοστημένης φαρσοκωμωδίας που δεν με ρωτήσανε να παίξω.

μια του κλέφτη έλεγα, δυο του κλέφτη,
την τρίτη πετάχτηκα με τρεις ώρες ύπνο εν εξάλλω
σίγουρη ότι έχω φάει την κατάρα σου και δεκαεφτά ήταν οι ώρες μου
μετά από κείνη την στιγμή, αλλά εγώ πού να το ξέρω; sci-fi λέμε.

τόσες μέρες drafts που σβήνονται, posts που κατεβαίνουν,
γέλια που θα μείνουνε και μετά το 2012 -που ευτυχώς θα έρθει
το χριστιανικο διαστημόπλοιο να μας πάρει τσάμπα έβριζα τους
γονείς μου που με βαφτίσανε χωρίς να με ρωτήσουν-
και μια γλυκειά λύπη που ανακουφίζει
λές αυτή να περίμενα τόσο καιρό, αυτή να κυνηγούσα;

αλλαγή πλεύσης κατ επιλογή ασχέτως καιρικών συνθηκών
πόσο ανέφικτη μου μοιάζει αλήθεια.
το καράβι κοίτα να φτιάχνουμε
γιατί για τα κύματα λόγος δεν μας πέφτει κι όσο ψάχνουμε
τρόπο το τιμόνι να γυρίσουμε κόντρα στο ρεύμα
έχουνε σπάσει τα κατάρτια κι η καρίνα μπάζει
μα ησύχασε. οι σκόπελοι σημάδια που
οδηγήσαν στην αχτή θα μοιάσουν.
όποια ακτή δουν τα μάτια ή το μυαλό μας
το ίδιο κάνει.

No comments:

Template by:
Free Blog Templates