...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Tuesday, April 20, 2010

προ του τέλους μακάριζε


εμ δεν έπρεπε να με λένε η νύΜφη του Θερμαικού.
η ΑΡΓΟΣΧΟΛΗ του Θερμαικου πρέπει να με λένε
έτσι που ανεβοκατεβαίνω την παραλία ανύποπτες σε συχνότητα
ώρες και πέντε μήνες τώρα
συνήθως μ ένα καφέ ή σκέτο το στυλό
και τα εκάστοτε αποδείξεις/χαρτακια που κυκλοφορεί η τσάντα μου.

πάλι δεν κοιμάμαι ούτε την νύχτα κι έτσι που με βλέπω να μην γράφω,
ακόμα και μέσα στον παρανοικά εξαντλητικό βήχα μου τις τελευταίες
εβδομάδες, που σε κάθε ροχάλα μου ψιθυρίζει "καρκίνος.
παρ τα μωρή άρρωστη καπνίζεις απ τα δεκαπέντε" 
αισθάνομαι ότι κάτι πηγαίνει καλά.

συγκλονιστική ανακάλυψη της εβδομάδας βέβαια 
ότι ένα κουτί δημητριακά βγάζει τέσσερα μόνο μπολ!
κοινώς,
μπολ και ευρουλάκι.  ΜΑ ΤΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
δεν ξαναψωνίζω. τίποτα. θα βγαίνω στην φύση να τα
παίρνω απο κει απευθείας. Οοοοορίστε μας.

από την άλλη, όλη αυτή η τρομάρα και ο πανικός 
εν μέσω υπαρξιακής κρίσης συνοδευόμενη από 
σκληροπυρηνικά συμπτώματα οξείας λοιμώξεως 
του αναπνευστικού 
οδηγούν μαλλον στον κήπο της Εδέμ.
ξέρεις τί αυτομαστιγώματα, μετάνοιες, σιχτιρίσματα
ξεμπουρδελιάσματα, αναθεωρήσεις και σχέδια δράσης
έχω βάλει κάτω
τόσες μέρες που με ξυπνούσε το γκουχ γκουχ; 
τέτοιο ενλάητμεντ και μπάλανς, ούτε όταν βγήκα από 
το λάιβ της Dita Von Teese σου λέει.
και ήτανε και το παρίσι εκεί γύρω,
αυτό που το πας;

περνώντας κι αφήνοντας ασώματα διαδικτυακά μηνύματα
στους φίλους που μου λείπουνε
έπεσα στο παρακάτω τεστ  στο οποίο φυσικά
αδύνατο ν αντισταθώ.
παρ τε τα κι εσείς λοιπόν,
άρρωστοι όλοι, δεν σας λυπάμαι.
νιώθω κάτι στη σπονδυλική μου στήλη δίπλα
να σαλεύει
κι απ τις δυο μεριές και δεν είναι -πια- η ιδέα μου. 
ιδέα μου ήταν πριν...

έβγαλε και ήλιο σήμερα 
τί σκατά άλλο μπορεί να θες για να δεις πως γίναμε άγγελοι;


Ε.S.Ε. Slut Test
Love for Sex*****
Ethics*******
Open-mindedness********
Self-awareness*******
Kinkiness******
Slut Bonus Points***
Θες να το πάρεις κι εσύ;


No comments:

Template by:
Free Blog Templates