...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Sunday, January 10, 2010

trip or treat



αγαπητέ μου γιατί έτσι πάει

να ξηγηθούμε μια που το φεραν οι εξωγήινες ώρες που κοιμήθηκα
πριν ακόμα νυχτώσει και τώρα; πέντε το πρωί  ο λαλα

γιατί εγώ εδώ δεν ήρθα να σου κάνω τον νταή
(άλλο πως φαίνεται)

τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται.
τα πράγματα είναι όπως είναι και το μοναχικό μου πάρτυ έχει πάρει φωτιά
χρόνια τώρα...

διψάς; μήπως μια κουβερτούλα φλις να σε καλοπιάσουμε
βέβαια δεν είμαστε σίγουροι ότι θέλουμε
αλλά αμα κρυώνεις έχει αρκετές...

ηρθες και πάνω στην ώρα είναι τίγκα το ψυγείο
περιμένω ταξιδιώτες τώρα κοντά

πολύ κοντά
θα τους γνωρίσεις! είναι γαμω τα παιδια
όποτε τους συναντω γελάω από καρδιάς

κι έχω ακόμη κι ένα σωρό δουλειές
μέχρι να μπουν από την πόρτα όλο με κάτι θα καταπιάνομαι
για να τα βρουν όλα τέλεια 

δεν έχω πολύ χρόνο να τα πούμε τώρα καταλαβαίνεις

όλοι έχουμε την ιστορία μας και σε όλους ο ήλιος το πρωί κάτι λέει

έχεις γλυκειά όμως όψη
μπήκες ευγενικά και ήσυχα, χαμπάρι δεν σε πήρα

κάτσε όσο θες, σαν στο σπίτι σου
κάτι ξέρω από ταξίδια και του λόγου μου τσέκαρε κι ό,τι θες βάλε φωνή
είμαι στον κήπο


1 comment:

Marouli said...

εχεις βραβειακι ελα να το παρεις!

Μαρουλοφιλακια!

Template by:
Free Blog Templates