...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Friday, January 08, 2010

παρ' ολίγον τριπ...



baby you can call me anytime 

                                         you got to call me


ένα αρχικά αφιερωμένο θα ήτανε
κλαψομούνικο αλλά καλό ομολογουμένως θα άραζα να βράσω στο ζουμί μου
και θα παραπονιόμουν που φτιάχνεις την κωλοθράκα μια στο τόσο και γιατί αργεις αφού
στο τέλος θα με κόψεις σε μερίδες και λυπήσου τα νιάτα και την ομορφιά μας.

η ζωή πρόλαβε αυτό το τριπ λίγο πριν αραδιαστεί στον κόσμο και του στριψε!!!!!

λαλαλαλαλαλαλαλα και πάλι τσίμπα με να δεις αν έχω γίνει
                                 αν είμαι έτοιμη τώρα να με φας
αυτό το τώρα που όλο έρχεται κι όλο είναι μακρινό
μια και καλή θα το ζουλήξω κι ό,τι δώσει κουράστηκα να νοσταλγώ 
και πλέον δεν χρειάζεται


με συμπάθεια για το παρ ολίγον τριπάκι που το μόνο που διασώθηκε ήταν τρεις λέξεις
και δυο στίχοι αλλουνού, θα προτιμήσω της ουσίας μου την στροφή
γιατί με σένα και με μένα εδω μέσα δεν τίθεται ότι υπάρχει διαστροφή
χρήσιμη μεν, αλλά μόνο όταν μου λείπεις. 

No comments:

Template by:
Free Blog Templates