...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Saturday, December 05, 2009

Το σκάκι

έλα να παίξουμε
θα σου χαρίσω την βασιλισσά μου
ήταν για μένα μια φορά η αγαπημένη
τώρα δεν έχω πια αγαπημένη

θα σου χαρίσω τους πύργους μου
τώρα πια δεν πυροβολώ τους φίλους μου
έχουν πεθάνει από καιρό πριν από μένα

όλα, όλα και τ΄αλογά μου θα στα δώσω
μονάχα ετούτο τον τρελό μου θα κρατήσω
που ξέρει μόνο σ ενα χρώμα να πηγαίνει

δρασκελώντας την μιαν άκρη ως την άλλη
γελώντας μπρος τις τόσες πανοπλίες σου
μπαινοντας μέσα στις γραμμές σου ξαφνικά
αναστατώνοντας τις στέρεες παρατάξεις

έλα να παίξουμε
κι ο βασιλιάς αυτός δεν ήτανε ποτέ δικός μου
κι ύστερα τόσους στρατιωτες τί τους θέλω
τραβάν μπροστά σκυφτοί δίχως καν όνειρα

έλα να παίξουμε
κι αυτή δεν έχει δεν έχει τέλος η παρτίδα...

No comments:

Template by:
Free Blog Templates