...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Monday, May 02, 2011

θα σου πω τί θα γίνει



εγώ θα σου πω τί θα γίνει 
ο καθένας για τον εαυτό του κι εγώ θα σου πω τί θα γίνει 
που δα τα μέσα και τα έξω 
κι οι άνθρωποι είναι παντού ίδιοι όλες τις εποχές  
κι η αγωνία μου είναι ίδια όλες τις εποχές 
και δεν μπορώ να ζω μόνο για το καλοκαίρι. 
το σχέδιο της αποδημίας μας ωστόσο δεν έχει εξ ολοκλήρου 
εγκαταλειφθεί.


θα σου πω τί θα γίνει 
ο καθένας για τον εαυτό του από τις ομάδες την βρίσκεις 
συνήθως συνθλίβεσαι ανάμεσά τους 
αφού κάποιους κι εσύ με την σειρά σου έχεις συνθλίψει   
μπρος στον ανώτερο σκοπό που όλους κοντά μας έφερε  
μόνο για να μας απομακρύνει μια και καλή  
αναλώνοντας μερικούς όσους χρειάζεται  την φορά  
για να μαζέψει τους επόμενους 
κι οι γενιές δεν σταματάνε..


κάτι θα γίνει και με ρωτάς 
καλά κάνεις εγώ δεν θα σου πω πια κουβέντα
γιατί δεν ξέρεις ν ακούς 
και θα συνεχίσω να σε αγγίζω γιατί μόνο έτσι καταλαβαίνεις 
μα αφού το φερε η συνθήκη μας και ρώτησες 
εγώ θα σου πω τί θα γίνει 
πρόκειται να εγκαταλειφθούν όσα γνώρισες 
κι ό,τι με τον χρόνο σου εως τώρα υπερασπίστηκες 
πρόκειται να εγκαταλειφθείς κι εσύ απ όσα σε στηρίζαν 
κι όσα για έδαφος θεωρούσες δεδομένα

και πρόκειται να σε σώσω. 

No comments:

Template by:
Free Blog Templates