...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Friday, October 01, 2010

έχουν τα όνειρα το δίκιο μου;

pon and zi Pictures, Images and Photos

κι εκτός απ το δικό μου, μήπως έχουν και το δικό σου;
μήπως τελικά τα όνειρά μου ... έχουν το δίκιο ολονών;
εκείνα το κρατάνε!! κι είναι τώρα εδώ και κάτι μέρες
που τα έχω ερωτευτεί και κοιμάμαι συνέχεια
μόνο για να τα περιμένω. κι εκείνα όπως κάθε φανταστικός
εραστής μια θα ρθούνε και δυο όχι.
ένα όνειρο  θα με γεμίζει φιλιά ένα άλλο δάκρυα
γιατί θυμάσαι, τότε που όλο φιλιά και χάδια και
χαμογελα έβλεπα, τότε δεν ειχα ερωτευτεί τα όνειρα αυτά 
καθ αυτά παρά μόνο την φαντασία την ίδια και θυμάσαι τότε 
που συνέχεια έβλεπα την προδοσία στον ύπνο μου...

τότε ήταν που είχα ερωτευτεί εσένα.

τελευταία όμως σε μισή νύχτα μέσα
πάω σχεδόν παντού και τους βλέπω σχεδόν όλους.
τα όνειρα, την φαντασία κι εσένα.
φαίνεται τα έχω μπλέξει.
κι ο ήλιος τώρα θυμήθηκε να βγει να μου πει
να υποταχτώ στην λάμψη του.
τώρα που θέλω τόσο πολύ να κοιμηθώ
και μόνο να κοιμάμαι.

No comments:

Template by:
Free Blog Templates