...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Tuesday, March 02, 2010

NC-17

Photobucket

κοίτα να δεις που έφτασα κι όλα μου λένε γεια σου 

                            μα ένα πράγμα με πονά 

                                                          δεν θα βρω άλλη αγάπη πουθένα 


και δεν το λέω επειδή είμαι απαισιόδοξη 
η υπερ του δέοντως καψούρα, είναι που νομίζω πήρα παραπάνω 
απ όση μου αντιστοιχούσε, σε κεφάλια
και τώρα απλά χτυπάω το δικό μου στον τοίχο. 

λένε πως τα 'λάθη' μας δεν τ αλλάζουμε 
επειδή μας μαθαίνουν πώς να τα κάνουμε σωστά. 
μα πάντοτε, αυτά που κάνεις τώρα 
ψιλομαλακίες σου φαίνονται στο μέλλον και δεν νομίζω 
ότι σταματάει αυτό ποτέ. 
οι μαλακίες μειώνουν ή αυξάνουν κατά την εκάστοτε μέτρηση 
αναλογικά με την μυική δύναμη, την εγκεφαλική δραστηριότητα 
και τις επιθυμίες που κυνηγάμε να εκπληρώσουμε; χα. 
την έχω κάτσει την βάρκα. 

επισήμως είμαι πιο αργή και από τον θάνατο. φτάνω όμως σύντροφοι. 
αυτή η ανάμνηση της άφιξης συνήθιζε να κάνει όλη την ζημιά. 
μέχρι που βρέθηκα στο δρόμο που δεν με ένοιαζε πού βγάζει. 
δεν ήθελα να δω αν έχει τέρμα, 
δεν θα με πείραζε κι αν κατέληγε στις πύλες του άδη πλέον.
ήθελα να τον χορέψω. τον ένιωθα δικό μου μα και παράλληλα ξένο.
σαν να μου τον είχαν κάνει δώρο λοιπόν. ποιός όμως; 
δεν μπορούσα να ξέρω κι εμπιστοσύνη από που; 
δεν μ ένοιαζε πλέον άνθρωπε να φτάσω νιώθεις. ξαφνικά μου είχανε φυτρώσει πόδια.
πού θα πήγαινα να κάτσω θα σκεφτόμουν 
όχι βέβαια καβάλησα τα πόδια μου περήφανη σαν να μου τα χρωστούσαν 
κι όποιον πάρει ο χάρος.

από τα μάτια μου μπροστά περνούν φωτογραφίες 

                                              εγώ θυμάμαι μια ζωή ξεφόρτωνα αμαρτίες


θέλεις να πούμε για τον κακό μου χαρακτήρα να σε ανάψω λίγο; έλα για λίγο bonding.

όταν με πρωτογνωρίζεις και δεν έχω κέφι, μπορώ να γίνω τόσο απότομη που από το πανικό σου μιλάς στον κοινό γνωστό για μένα σαν να μην είμαι μπροστά. συνήθως σε αυτή την φάση αν δεν φύγω στα επόμενα δέκα λεπτά επειδή δεν την παλεύω με τα δικά μου, 
μέσα στην επόμενη ώρα θα σου έχω εκμυστηρευτεί γιατί δεν έχω κέφι 
σαν να έχουμε πάει μαζί στρατό, θα μου έχεις πει τα δικά σου τα αντίστοιχα, 
θα σου έχω προτείνει λύση και -τί πρωτότυπο- χασκογελώντας 
με ενθουσιασμό με λες τρελή και τί λάθος εντύπωση σου έδωσα στην αρχή.

εάν έχω κέφι το πιθανότερο είναι την επόμενη που θα σε δω
να μην σε θυμάμαι. κι ας μου έχεις πει τα σωψυχά σου κι εσύ
επειδή τα καταλαβαίνω. είμαι φοβερά αφηρημένη (κληρονομικό)
και με 100% επιτυχημένα λανθασμένη επιλογή προσανατολισμού.
εάν σε θυμάμαι, σημαίνει ότι σε γούσταρα,
οπότε πάλι γίνομαι επιθετική γιατί σηκώνω άμυνες και θέλω να βάλω όρια 
(μην νομίζεις θα μπεις στο βρακί μου επειδή με βλέπεις τοσο φρι, χάι κι αβελιαμπλ δεν είμαι).
ξέρω τί θα πείτε σιγά που ο όλος ο κόσμος ψοφάει να μπει στο βρακί σου για ψύλλου πήδημα. 
θα πρέπει να με πιστέψεις σε αυτό, ναι θέλουν, ναι πάντα ήθελαν,
υπάρχει δυστυχία στον κόσμο, 
ναι ακόμη μένω μαλάκας και μου σκάνε τούβλα στο κεφάλι εκ των υστέρων 
σαν απ το πουθενά. γέρασα και μυαλό δεν έβαλα. 
 
κουράζομαι και σπάνια είμαι απο πάνω γιατί είμαι σοβαρή καπνίστρια τα τελευταία δέκα χρόνια (με εφτά απόπειρες διακοπής στο ενεργητικό μου)
και γιατί δεν γουστάρω τόσο να έχω τον έλεγχο. 
(τον έχω παντού κι εκεί; αν είναι φτιαξ το μόνη σου.)
 
είμαι αμετακίνητη στα θέλω μου και στο ποιά είμαι και στο πώς θα δράσω στο τέλος.
ακόμη κι αν μπορείς να υποστηρίξεις την άποψη σου με ιατρική γνωμάτευση. 
εγώ ξέρω εμένα. εσύ εσένα. 
δεν θα γίνουμε και μπουρδέλο με μπλοκάκι για χρωστούμενα έτσι απλά.

δεν μπορώ να μοιράζομαι το κρεβάτι με κανέναν πέρα από τον έρωτα. 
νιώθω περίεργα. σε έκτακτη περίπτωση μπορεί να κοιμηθούμε πόδια 
με κεφάλι αλλά και πάλι θα χρειαστώ διαφορετική κουβέρτα.

είμαι κυκλοθυμική, παραπονιάρα και βρίζω παραπάνω απ ότι μου πάει. 
γουστάρω τις τρομαχτικές λεπτομέρειες 
ορμώμενες από το άγνωστο, το άχρονο και το άυλο.
γεμίζουν την καθημερινότητά μου όταν δυσκολεύομαι στην γενική εικόνα 
και μου χαρίζουν στιγμές σαν να ξεπετάχτηκαν απευθείας απ το κάρμα μου. 

γελάω συνεχώς χωρίς προφανή λόγο και ο κόσμος ξενερώνει. (μαλακες.)

δεν έχω κάνει ποτέ one night stand με γνωστό (πόσο μάλλον με άγνωστο...
μην κοροιδεύεις δεν μπορώ να σταματήσω το μυαλό μου κατά παραγγελία). 

ρίχνω κάτι αιγυπτιακά ταρώ χωρίς να μπορώ να καταλάβω χριστό τί λένε 
αλλά μου βγαινε η φάτσα σου σερί για μήνες και είχα εθιστεί. 

δεν μετανιώνω. αντ αυτού, χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο, 
πέφτω στα πατώματα, παθαίνω κατάθλιψη, παίρνω ναρκωτικά, 
φεύγω από την χώρα, μέχρι να καταλήξω  στην λυτρωτική οπτική που χρειάζομαι. 

κυκλοφορώ, ζω και φέρομαι σαν να μην έχω ανάγκη κανέναν 
αλλά άμα ξεμείνω από βενζίνη έξω από την Λάρισα στις δέκα το βράδυ 
ο πρώτος που θα πάρω τηλέφωνο είναι ο μπαμπάς μου. 
(Το δούλεμα έφαγα τελευταία φορά γιατί είχανε και κόσμο...) 

στην αγγλία έβγαλα λέξη στην τάξη στο τρίτο έτος.
ευτυχώς μπορούσα να γράψω και το αντιστάθμιζα μια χαρά. 

μπορώ να δικαιολογήσω τα πάντα σ εκείνους που αγαπώ 
αλλά αγαπώ πολύ δύσκολα.

δεν πιστεύω στους ανοιχτούς λογαριασμούς που μένουν ανοιχτοί για πάντα.
έτσι κοιτάω να τους  κλείνω όλους (με κάθε κόστος)
και όλους τους ερωτικούς με όλους μου τους πρώην έχω κλείσει.
όσους ερωτεύτηκα τους νοιάζομαι ακόμη και λιώνω αμα με πάρουνε να δουν τί κάνω. 
(εσύ κουλαρε δεν λέω πως είμαστε και κολλητάρια). 
δύο από αυτούς τους αγαπώ τρελά και θα ήθελα να κουμπαριάσουμε.
 καμιά φορά αν μελαγχολούν ή είναι απελπισμένοι κι εκείνοι 
σκέφτονται ότι μπορούν να μπουν στο βρακί μου.
τότε τους υπενθυμίζω γιατί βγήκαν, ότι δεν είναι αυτό που επιθυμούν στ αλήθεια 
(αλλιώς θα το ήθελα κι εγώ πού πας) και ισιώνουμε. 
το ίδιο εφαρμόζω και στους άντρες που θέλω να κρατήσω για φίλους μου νο μάτερ γουάτ 
γιατί είναι γαμώ τα παιδιά. 

είμαι πολύ ευαίσθητη σε όλες τις ουσίες -κοινώς την ακούω με μια διπλή μπύρα.

έχω πάρα πολλές ενοχές για την τεμπελιά μου, την συμπεριφορά μου προς την οικογενειά μου, 
τις αυτοκαταστροφικές μου τάσεις και την επιπολαιότητα. 
καμαρώνω για την αφέλεια και αθωοτητά μου ακόμη και την στιγμή 
που με πιάνουνε κορόιδο. 

κανείς δεν μπορεί να με προκαταβάλλει για τίποτα είτε για εσένα
πέρα από σένα,  ό,τι και όσα να έχω ακούσει δεν πείθομαι αν δεν βιώσω.

στο γυμνάσιο έβλεπα τουλάχιστον από ένα τρελό όνειρο κάθε βράδυ 
και το έλεγα τα πρωινά στην χρυσάνθη που καθόμαστε μαζί στο πούλμαν. 

δεν ξέρω πότε να το βουλώνω σχετικά με τα πιστεύω μου, 
δεν έχω μυστικά κι έτσι συχνά πυκνά προκαλείται σκάνδαλο από το τίποτα. 
έχω διχάσει εγώ που με βλέπεις κοινωνικές ομάδες...

είμαι μονογαμική σε βαθμό εγκληματικό, με λευκό μητρώο στην απιστία.
αυτό σημαίνει ότι μια μικρούλα υποψία ενδεχόμενης απιστίας 
από πλευράς μου, μου κλείνει το σπίτι άμεσα και με πετάει στο δρόμο (με το βρακί). 
δεν πιστεύω στους ακαριαίους χωρισμούς σήμερα είμαστε μαζί/αύριο χώρια 
επειδή το είπαμε, κάτι έχουμε καταλάβει λάθος.

μέχρι πριν από δύο χρόνια έβλεπα παιδί ή μωρό κι έβγαζα εξάνθημα.

έχω στερηθεί τα ζώα μεγαλώνοντας σε διαμέρισμα και λόγω αυτού, 
αισθάνομαι ότι έχω ένα τεράστιο κενό στην σχέση μου με την φύση. 
προσπαθώ να το αναπληρώσω τα καλοκαίρια ζώντας έξω,
κάτω απ την τέντα. 

τραγουδάω συνέχεια και μιλάω μόνη μου. 

τίποτα δεν με συγκινεί παραπάνω από τον άνθρωπο. 
ούτε η φύση, ούτε η επιστήμη, ούτε η τέχνη. 
μόνο αράζοντας με κάποιον και τα σωψυχά μας (είναι απαραίτητη προυπόθεση τα σώψυχα)
νιώθω πλήρης. 

δεν αντέχω την πολυκοσμία και αδυνατώ να διαλογιστώ (να χορέψω, ναι το ίδιο λεμε) 
με τόσο κόσμο γύρω μου σαν να μην υπάρχει. 
πριν δύο εβδομάδες μπήκα από την είσοδο ένος τεραστιου club της θεσσαλονίκης, 
το διέσχισα, κι έφυγα από την έξοδο κινδύνου. 
όταν με πήρανε τηλέφωνο, ήμουνα ήδη στο ταξί ευτυχισμένη. 

αν στέκομαι πολύ ώρα στο ίδιο σημείο μου πέφτει η πίεση και σου μένω στα χέρια.

στην τρίτη δημοτικού στο διάλλειμα, άκουγα michael jackson με ακουστικά
και δεν μιλούσα με άνθρωπο. στην τετάρτη έβαλα το πρώτο μου και τελευταίο γκολ 
γιατί δεν ήταν και τίποτα το τόσο συγκινητικό τελικά. 

όταν αντιλαμβάνομαι ότι ασυναίσθητα φυλάω στην μνήμη μου ακόμη, την πρώτη φορά που σε είδα 
κάνω λες και μου χάρισες το σεντούκι με τον θησαυρό του Αλλαντίν. 

5 comments:

Anonymous said...

isos kai na moiazoume ligo ki auto me ikanopoiei kai me anisixei sigxronos giati paliotera exo dei na xaraktirizeis tin partu sou trelli...se exo dei treli kai apo moni mou me ta idia mou ta matakia...ax na fovamai??pes mou...xaxaxa se agapw mikre mou eaute kai kali mou fili...iwanna!!!

pardalitsa said...

pou eisai esu? mou leipses...

mas gamo tin kiniti tilefonia
mas gamo kai to msn

min fobasai agapi mou
ego eimai edo
xxxxx

Anonymous said...

ki emena mou eleipses...ante pote tha ertheis????

pardalitsa said...

den ksero re baby...
ama iksera tha kserate ki eseis

ithela na katebo auti tin ebdomada alla ksepetaxtikane douleies (an einai dunaton EGO douleies ts ts ts
m exei xalasi auti i poli xixixi)

ade mari pare kana tilefono
gamo to blog moy.
an einai na balo ki ena chat na to
ksempourdeliasoyme ki auto entelos (myspace fasi kai jesus is coming SOON -min to ksexnas)
<3<3<3<3

Anna said...

"tromaxtikes leptomereis" e? o,ti KAI NA LES, kai Osa k na les den ftanun!!!!!!! OUTE KAN!
s agapw
to zaxarenio tourtouni sou!
xx

Template by:
Free Blog Templates