...with lots of love for you, Jeff Thomas and the lyrics.

Saturday, February 06, 2010

το όνειρο.

jeff thomas Pictures, Images and Photos


είχα γενέθλια και ήμουν στο σπίτι μου.
δεν ήτανε το πατρικό μου, ούτε αυτό που μένω τώρα, ήτανε το σπίτι μου και γύρω μου ήταν λίγοι και εκλεκτοί.

ήταν πεντακάθαρο, το είχα κάνει με την γλώσσα και την ψυχή μου ν αστράφτει, δεν είχα προλάβει να πάω για ψώνια όμως κανέναν δεν πείραζε κι είχα μόνο ένα μπουκαλάκι κονιάκ που κανείς μας δεν θα πινε.

είχα γενέθλια και ήρθανε φίλοι να μου ευχηθούν.

κάποια στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο και είναι εκείνη. η πιο μοναδική μου απ όλους. εκείνη που θα της συγχωρούσα τον φόνο μου και μετά θα πήγαινα μάρτυρας υπερ της στο δικαστήριο. μου είπε θα έρθει και θα φέρει και την παρέα της. η χαρά και η έκπληξή μου με κάνανε να χοροπηδάω στο σαλόνι.

από την πόρτα του ασανσέρ βγήκε πρώτη και ύστερα οι φιγούρες οι άγνωστες έμοιαζαν να μην τελειώνουν. θυμάμαι το πρώτο ψήγμα αγωνίας που με έκανε να πω 'μα καλά πόσοι είστε;' αλλά η ευτυχία μου που είχε φανεί εκείνη ήταν τόση και το σπίτι μου ανοιχτό για όσους μαζί της έφερε. μέχρι και που γελώντας είπα και με κάποια συστολή 'έχω κι ένα μπουκάλι κονιάκ!'...

δεν γύρισα το βλέμμα μου πολλές φορές μες το δωμάτιο πριν το κέφι απογειωθεί.
ο dj είχε στήσει μηχανήματα και βάραγε αυτές τις μουσικές που προσωπικά καθόλου δεν μ αρέσουν αλλά ο κόσμος ήτανε πολύς.
πάω να του πω να το χαμηλώσει λίγο θα μας βρίζει η γειτονιά κι ίσως έρθουνε και οι μπάτσοι
μα τότε μια άλλη φίλη μου με πιάνει ενόσω δυο τρεις ακόμη μου κάνανε νόημα με τα μάτια και μου λέει πόσο μεγάλο όνομα είναι αυτός ο τύπος ο dj και καλύτερα να είμαι φιλική μαζί του ποτέ δεν ξέρεις. εκτός από dj ήταν και δημοσιογράφος και κάνανε σαν να ήταν πρώτο όνομα όχι μόνο στην αθήνα μην χέσω αλλά σε ολόκληρη την γη. 

του είπα να το χαμηλώσει και με ύφος μπλαζέ έκανε πως δεν με άκουσε. ξεχνάω τους μπάτσους και την γειτονιά όλοι δικαιούνται ένα πάρτυ στην τελική και σηκώνω το βλέμμα γύρω.

βλέπω ανθρώπους να ανοίγουν το ψυγείο και πάνω στον εκστασιασμό τους να βανδαλίζουνε τα πάντα. χυμένο το γάλα μου παντού, στον πάγκο της κουζίνας, μια κοπέλα με σώμα ογδοντάχρονης σκορπάει τα λουλούδια μου ανεβαίνοντας την σκάλα γυμνή και σαν να βρίζει κάποιον που μόνο εκείνη μπορεί να δει.
ένας νάνος ημίγυμνος και τουμπανιασμένος τόσο που νόμιζες το στήθος του το πήρε από άλλο σώμα, με σπασμένες τις αρθρώσεις μα με τεράστια μυική δύναμη, κάνει κυματισμούς ξαπλωμένος στο πάτωμα υπό τις εντολές ενός άλλου.

πού είναι η διασκέδαση όεο;
στο ντουλάπι πάνω από το ψυγείο είναι το δαχτυλίδι μου. πρέπει να τους προλάβω πριν το βρούνε την ώρα που θα σπάνε το ντουλάπι και χαθεί για πάντα. δεν ανησυχούσα μην το κλέψουνε, θα ήταν αδύνατο γι αυτούς να αναγνωρίσουν την αξία του. απλά θα χανότανε μέσα στους εμετούς και τις αηδίες τους.


τα κατάφερα.
χώθηκα στα μηχανήματα και έκλεισα την μουσική με το έτσι θέλω. τώρα έμενε να τους πέταξω όλους έξω με τις κλωτσιές.
δυστυχώς ως συνήθως μου συμβαίνει όταν φορτίζομαι όσο όνειρεύομαι, δεν είχα φωνή
αλλά ούρλιαζα "ζώα, εξαφανιστείτε. φύγετε. ΤΩΡΑ. όλοι, κι ΕΣΥ" της έλεγα,  "το πάρτυ τελείωσε. τον πούλο! ζώα, σιχαμένοι..ζώα.." αλλά ευτυχώς είχα την γλώσσα του σώματος κι έγινα κατανοητή μέχρι και στον τελευταίο.

μείναμε πάλι όσοι ήμαστε στην αρχή, όσοι είχανε έρθει για τα γενεθλια μου.
κι ήτανε και μια κοπέλα ακόμη, καθισμένη στην πολυθρόνα
με κοιτάει και μου λέει
"δεν ήμουν εδώ, εγώ τώρα ήρθα. αλλά φυσικά έχεις μάθει να με κατηγορείς. αλλά δεν ήμουν εδώ,
τώρα ήρθα."

ξάπλωσα στον καναπέ γνωρίζοντας πως ο τρόπος που θα γιόρταζα εκείνα τα γενέθλια ήταν καθαρίζοντας την καταστροφή που ο όχλος Της άφησε πίσω.
νιώθωντας τόσο χαζή τελικά για την καλοπροαίρετη συμπεριφορά μου. τόσο χαζή πραγματικά...

5 comments:

Anonymous said...

kala e...an den me kaleses sto partu aloimono sou...iwanna!!!

pardalitsa said...

kala agapi ap oti katalabes den tha exanes kai tpt!!!!!!

xxxxx

Anonymous said...

iiiiiii den me kaleses gaidoura???gia auto perases xalia...eides???gennethlia makrua mou...kala na patheis...xixixix oneiropolo mou moro xronia polla!!!!xaxaxaxax

pardalitsa said...

χαχαχαχαχαχαχαχα

η αληθεια ειναι οτι σε ενα personality zodiac test ειχα βγει υδροχοος.. ασε που θα ειναι το λιγοτερο ΚΑΥΛΑ να εχω γενέθλια μαζί με τον bob!!!!!!!

jah bless baby i <3 u!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ola sumvaloun loipon sto diko sou kalo...stamata loipon na paraponiesai pou sou xalasan ena spiti to opoio kan den anagnorizeis san diko sou...ase loipon ton kosmo na diaskedasei kai kanonise tin epomeni fora na kaleseis kai mena giati allios tha kratao moutra mexri na peraseis olo to zodiako kuklo...xaxaxa filakia pardalitsa mou!!!

Template by:
Free Blog Templates